vineri, 14 noiembrie 2008

Scrisoare deschisa catre Gigi Becali sau ipostaze ale nesimtirii animalice

Atitudine luata de Mihai Bendeac, pe blogul domniei sale:

"Draga domnule ciobane,

Esti in campanie electorala.Te gandeai tu cand mulgeai oile c-o sa ajungi cel mai bogat om din Romania?Bravo tie!Ai fost inteligent!Cine s-ar fi gandit la asa afaceri ca ale tale?!Sa iei un teren de la armata si sa-l vinzi imediat de 200 de ori mai scump…BRAVO GIGI!!!

Jiji…Sau vrei sa-ti spun deja “dom’ presedinte”? Deci… Jiji draga, in drumul meu spre studiouri (acolo unde filmez emisiunea aia care-ti place lu’ matale) traversez sectorul2. Ei, si cum il traversez eu asa, oriunde m-as uita vad moaca unuia Tudorache. Finul tau cica. Asta candideaza bai Jiji! Finul tau candideaza pentru partidul tau. Ce frumos suna, nu? Ce vreau eu sa-i transmiti lu’ Tudorache asta. Ca ma-sa si cu ta-su nu i-au lasat lui mostenire stalpii si cabinele telefonice ca sa le umple de afise cu moaca lui de Pokemon.Domnule cioban…Sa-l votezi tu cu familia ta si cu nepotii tai! Eu nu-l votez ! Ca eu n-am venit la tine in curte la Pipera sa lipesc afisele mele de la teatru. Ca daca veneam, ma omorau nepotii. Asa ca nici tu nu trebuie sa lipesti afise pe cabinele mele telefonice si pe stalpii mei. AI MEI?! Adica ai comunitatii!!! Daca imbecilii astia nu va amendeaza si nu va interzic sa lipiti afise cu tine si cu finu’ tau, sper ca poporul roman mai are atata dram de creier incat sa se cace pe afisele voastre si sa nu va voteze. Dar stai linistit bai Jiji. Ca sunt atatia ciobani in tara asta incat chiar si Tudorache asta al tau are sanse reale.

Ah! Ma uitam eu zilele trecute la televizor si am vazut ca unii de la PNG i-au batut pe unii de la PD-L. Bucura-te ca oile din partid au avut castig de cauza. I-au snopit. Si in tmp ce pe ecran se derulau imagini cu aia care erau tumefiati si plini de sange, finu’ tau declara pentru reporter ca totul e o inscenare. Ca aia s-au speriat si, de fapt, s-au batut intre ei.

Si inca ceva. Vad ca tot o iei tu mereu pe campii cu religia si cum crezi tu in Dumnezeu si cum vorbesti tu cu el…Cum construiesti tu biserici… BAAAAI ! Ai facut un afis electoral in care tu dai mana cu unu’ si intre voi sta Maica Domnului!!!!!!!Maica Domnului baaaaaaaaa!!! Si in timpul asta marii prelati si mitropolitii curului, patriarhu’ iti dau cruci, titluri si diplome bisericesti. Tu si cu toti capii bisericii de-i avem noi in Romania aveti alt Dumnezeu decat al meu ?!? Ca daca voi vorbiti cu Dumnezeu si va zice: “Bai Gigi…Pune-o pe Maica Domnului in afisele electorale!”…pai atunci asta nu e Dumnezeu ala la care ma rog eu…

Cu dragoste pentru telemeaua de oaie,"

Mihai B


Sursa: http://mihaibendeac.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Mediafax