marți, 23 iunie 2009

Razboiul "fufelor" in PDL


''Cainii razboiului'' din PDL se agita tot mai puternic dupa revenirea oficiala a Elenei Basescu in randurile democrat-liberalilor. Scanteia care a aprins acest conflict a fost scrisoarea eurodeputatului maghiar Laszlo Surjan, prin care acesta sugereaza ca fiica presedintelui Traian Basescu sa nu fie acceptata in grupul popularilor europeni. Replica Elenei Basescu a venit prompt, insa, spre umirea intregii ''suflari'' democrat-liberale, ea a declarat ca de fapt cineva din propriul partid ii ''poarta sambetele''. Mezina presedintelui a acuzat-o pe consiliera premierului Emil Boc, Andreea Vass(foto), ca se afla in spatele solicitarii europarlamentarului maghiar. Ba mai mult, Elena Basescu crede ca intreaga actiune a Andreei Vass este de fapt o razbunare personala, deoarece aceasta nu a prins un loc eligibil pentru un mandat de europarlamentar pe listele PDL.

"Nu ma ingrijoreaza aceasta scrisoare deoarece ea vine ca urmare a unei prietenii intre domnisoara Vass si acest domn deputat maghiar, cei doi cunoscandu-se de pe vremea cand lucrau in Comisia de bugete a PE. O vad pur si simplu ca pe o razbunare a faptului ca domnisoara Vass nu a prins un loc eligibil si doresc sa precizez ca ar fi fost imposibil ca eu sa am o asemenea influenta si putere, atata timp cat eu activez in cadrul organizatiei de tineret si nu am nici o alta legatura cu seniorii partidului. Plasarea domnisoarei Vass pe un loc neeligibil a avut legatura probabil cu faptul ca aceasta a atacat o parte din membrii partidului si nu a avut sustinerea niciunei organizatii", a declarat Elena Basescu, citata de Realitatea Tv.

Andreea Vass a ripostat la acuzele Elenei Basescu afirmand ca nu are nici o legatura cu campania declansata de europarlamentarul maghiar impotriva Elenei Basescu, deoarece nu il cunosate. "Mi-ar fi fost imposibil sa fac asa ceva. In primul rand pentru ca eu nu mai lucrez la Parlamentul European si nu am cunostinta de un astfel de mail decat din presa. Nu sunt prietena cu domnul Laszlo Surjan. Nu l-am contactat niciodata, nici macar in cadrul PE. Nu am fost colega cu dansul in Comisia de bugete, l-am recunosocut doar cand i-am vazut poza," a declarat Andreea Vass, pentru Realitatea.net. De asemenea, Vass a spus ca nu o crede vinovata de aceste acuzatii pe Elena Basescu, ci pe cei care "au avut grija sa o informeze total eronat". "Cum sa cer eu asa ceva cand Elena Basescu este membru PDL? Nu fac asa ceva", a adaugat Vass. Sursa:ziua.ro

Stolojan: ''Cred ca cineva a informat-o gresit pe EBA"

Concluzie: EBA s-a umplut iar de rahat!

Niciun comentariu:

Mediafax