sâmbătă, 10 iulie 2010

Am avut un vis

Se facea ca tara asta frumoasa in care traim a fost lovita de mari inundatii. Au pierit oameni, animale, sate, recolte. La televiziuni se organizeaza un mare teledon cu tema "Apa trece, gunoaiele persista", pentru ajutorare si solidaritate cu sinistratii. Se transmite in direct. Rand pe rand, apar pe ecrane:
Traian Basescu doneaza 2 milioane de euro, 100 de vapoare comerciale si-o autostrada
Dinu Patriciu 3 milioane de euro si o rafinarie
Vasile Blaga 1 milion si tigari netimbrate
Adriean Videanu 5 milioane(de borduri)
Elena Udrea 2 milioane si o pereche de pantofi cu toc
Adrian Nastase 1 milion si 4 case
Gheorghe Flutur 1 milion si padurile Moldovei exploatate abuziv
Emil Boc tinand o coasa in mana a inceput sa ma urmareasca. M-am trezit transpirat, speriat, dar si rusinat ca sunt prea sarac sa concurez cu donatiile celor mai sus-mentionati!

8 comentarii:

anca spunea...

eu am avut alt vis! se facea ca visez si toate aceste sinistre personaje sant fictive!! m-am trezit si am constatat ca nu era un vis ci un cosmar!!

Anonim spunea...

http://ro.altermedia.info/general/bucurestiul-a-inventat-%E2%80%9Enationalitatea-moldoveana%E2%80%9D_20211.html

Ion de la Chiuiesti spunea...

Anca, nu stii ce zicea prezentatorul rom de la "Dansez pentru tine"? Urmeaza-ti visul! In cazul tau, cosmarul! Brrr...

Ioana spunea...

Da, nu putem concura cu cei mai sus pomeniti ! Fi-iertati, ca traiesc !

Ion de la Chiuiesti spunea...

Li se pare ca traiesc. Tii minte ce a zis Iisus: "Lasa mortii sa-si ingroape mortii"? Asa si astia, sunt morti!

Anonim spunea...

@Ion de la Chiuiesti

"Anca, nu stii ce zicea prezentatorul rom"

Numele adevarat este "SINTI" si nu r(r)om, tigan, etc. !!!!

Ion de la Chiuiesti spunea...

O fi, dar nu am auzit sa foloseasca nimeni expresia asta. Corectitudinea politica ne obliga sa le zicem romi, chiar daca majoritatea dintre ei se recunosc tigani!

Anonim spunea...

un alt vis de roman traitor in Germania:
sa ne pastram bunul suflet de demult caldura care o simtzeam in Romania cand nu exista egoismul capitalismului postrevolutionar, si o Romanie a autostrazilor a spatiilor verzi,curateniei ca aici a lipseei scuipatului pe strada, r Ro fara manele si injuraturi,o Romanie unde sa nu dau euro la vama.

Mediafax