marți, 28 septembrie 2010

Onoarea pierduta a lui Vasile Blaga

Peste tot in mass-media mi se arunca informatia ca Blaga si-a dat demisia "de onoare". Care onoare? Cand Basescu te cheama si-ti spune in fata: "Mars afara"? Da, era onoare daca Blaga ii dadea sictir, daca Blaga avea curajul sa-l infrunte. Dar cand pleci cu coada intre picioare, unde ti-e demnitatea si onoarea?. Acum  este trecut pe o linie moarta si in cadrul partidului. Probabil ca e si ultima demnitate in stat pe care a ocupat-o din partea pedeleului.

Blaga a pierdut razboiul pentru ca s-a predat inainte de a scoate sabia. Vorba unui comentator TV, s-a  scapat pe el.  Nu stiu daca Blaga a avut vreodata onoare. Si daca a avut vreo urma, acum a pierdut-o. Onoare! Cuvantul asta e mult prea mare si chiar nu merita pangarit de actuala clasa politica.

3 comentarii:

anca spunea...

onoare? ce-i aia,se vor intreba eventualii puliticieni cititori de bloaga lu' matale! e vorba de oroare! blaga si onoare, vaca si chilotii!! :)))

Ion de la Chiuiesti spunea...

Anca, mi-era dor de aciditatea ta!

anca spunea...

Ioane,si mie mi-e dor,hahahaha! am avut ceva problemuri de sanatate ,da' mi-a revnit aciditatea doara am gastrita :)))))

Mediafax