joi, 17 decembrie 2009

Am fost acolo


Marturia mea e mai putin interesanta, in sensul ca nu intereseaza pe nimeni. Am fost acolo si acum mi se pare doar ca am schimbat stapanii!

Prorocirea parintelui Arsenie Boca despre noii guvernanti(de dupa '89): "Vor veni vremuri foarte grele, dar toate sunt îngăduite de Dumnezeu, Care este tovarăşul de drum al fiecăruia, de la naştere până la moarte. Vor cădea şi cei aleşi. Îmi pare rău că sunteţi cei pe urmă. Vă vor cerne. Vor pune impozite, taxe şi alte îngrădiri. Vor lua totul!". Si nu-i asa?

6 comentarii:

mirko spunea...

bunica,rip, spunea mult inainte de '89 ca vor veni vremuri in care vor fi bani dar nimic de cumparat si ca dupa aceea vor fi de toate mai putin bani.brucan, biet copil!

anca spunea...

si asta a fost!!!!
http://www.napocanews.ro/2009/12/basescu-l-a-decorat-pe-l-tokes-cu-steaua-romaniei-in-grad-de-cavaler-si-pentru-merite-in-promovarea-autonomiei-etnice.html

Anonim spunea...

Intereseaza marturia dumneavoastra, pentru ca sunteti un om de mare omenie, si asta am vazut-o atuncea cand ati postat materialul despre fetita bolnava de leucemie de la Hunedoara, si l-ati lasat toata ziua pe prima pagina. Avem nevoie de marturii de la oameni ca dumneavoastra.
Sarbatori fericite, si La multi ani ! L.D.

dramoleta spunea...

La o eventuala a doua revolutie, nu ma mai vedeti.Mi-a ajuns aia din'89!

Anonim spunea...

Drammie,
La mine e taman invers)))

Ion de la Chiuiesti spunea...

@anonimul din 18 dec. ora 15:
Nici chiar eu nu am asa parare buna despre mine! Sa nu exageram!

Mediafax