duminică, 6 decembrie 2009

HAIDETI SA SALVAM IMPREUNA UN COPIL !

Buna ziua,

Ma numesc Sorina Dan, sunt profesor de limba engleza la Colegiul National de Informatica ” Traian Lalescu", Hunedoara si am o mare rugaminte la dumneavoastra. Acum 2 saptamani am fost instiintati in consiliul profesoral ca avem o fetita de 7 ani in scoala, in clasa I, diagnosticata cu leucemie. Fetita se numeste Ioana Stanciu. Vestea a cazut ca un traznet asupra familiei, o familie cu venituri mai putin decat modeste. Acum se afla in tratament la o clinica in Cluj. Am fost foarte impresionata de drama acestei familii si foarte rapid am incercat sa vad eu personal, ajutata de cativa elevi, ce putem face pentru a o salva. Este nevoie de o suma foarte mare de bani - 18.000 euro, minim, pentru un transplant de celule stem. Am inceput rapid sa organizam un spectacol de caritate, desi stiam ca nu putem strange toata suma doar din acest spectacol. Spectacolul a avut loc in data de 3 decembrie la Sala Siderurgistul, Hunedoara. Am cerut ajutor de la toate scolile din Hunedoara si de la toate gradinitele. In seara spectacolului era adunata suma de 102 milioane lei vechi. foarte putin pentru fetita, dar era tot ce am putut face pana in acel moment. Avem nevoie de orice ajutor posibil pentru a strange suma necesara salvarii acestui copil. Va rog din suflet sa ne ajutati cum puteti pentru ca fara ajutor din cat mai multe directii nu reusim sa strangem banii necesari.
Va las si numarul meu de telefon (0726334400) in caz ca ne puteti ajuta. Va dau si numarul de telefon al invatatoarei fetitei, Geta Aldea (0726279432). Ea stie mult mai multe date despre fetita si despre evolutia bolii.
S-au deschis si doua conturi in care intra bani pentru fetita:
BCR – Cont in lei: RO40RNCB0162019894210004;
Cont in euro: RO13RNCB0162019894210005.
Inchei prin a va implora sa faceti ceva pentru a o ajuta pe aceasta fetita, Va multumesc ,

Prof. Sorina Dan.

Postat de colaboratoarea orthoblog Ludmila Doina

Niciun comentariu:

Mediafax