miercuri, 20 ianuarie 2010

PSD-ul, un cazan in clocot


Am sustinut, prin mijloacele mele modeste, candidatii care se impotriveau demonicului Traian Basescu in alegerile prezidentiale, mai mult pe Mircea Geoana, datorita accederii in turul doi. Nu sunt suficiente cuvintele pentru a descrie dezamagirea care m-a cuprins dupa ce acesta a pierdut intr-un mod infantil alegerile, dovedind tuturor, daca mai era nevoie, ca isi merita cu prisosinta porecla pe care Ion Iliescu i-a acordat-o. Mircea Geoana nu numai ca dezamageste in continuare prin lipsa de barbatie si demnitate(calitati care ar fi trebuit sa-l determine sa demisioneze), dar risca si viitorul partidului. Plecarile masive din PSD a deputatilor si senatorilor, perspectivele aparitiei unui nou partid sub conducerea lui Gabriel Oprea, generalul fripturist, toate astea duc cu gandul la faptul ca Traian Basescu nu se multumeste cu un nou mandat de presedinte, ci este pe cale sa castige batalia vietii lui, spulberarea PSD. Astea in timp ce Geoana si nevestica lui continua sa-si planga de mila, punand esecul pe seama unui asa-zis razboi “energo-psihotronic violet”. Mai vreo 2-3 grupari adulmeca sangele. Mana forte de care e nevoie in PSD nu are inca sustinere suficienta. Lupta va fi grea. Dar, vorba tatucului Stalin, “Nu poti sa faci o revolutie cu manusi de matase”!

UPDATE. Mitrea candideaza sigur. Iliescu: PSD nu are nevoie de un "teoretician ca Dancu" sau "un arogant ca Rus". Nita vrea si el sefie.

2 comentarii:

anca spunea...

oooo,Ioane,iara ma starnesti! noroc ca azi e ziua "lila"!!:)))
l-am votat si eu pe acest personaj(de,peronalitate nu poci s-o numesc,nu in PSD!)
va fi o lupta de guerilla in randul astora! nu ma intereseaza,sa-si taie capetele ,din partea mea acesta grupare nu reprezinta un partid de stanga,oho,singurul om de stanga din PSD este Iliescu(puteti sa ma injurati,asta e parerea mea)
am votat cu ei de doua ori ,apoi am zis pa,nu ma regasesc in stanga voastra de doi bani! asa ca m-am indreptat spre altii! apoi n-am mai votat din 2000,pana acum ,credeam ca scapam de basescu,n-a fost sa fie! inca sant dezamagita,nu cred ca mai merg la vot vreodata!! daca apare un partid da stanga,atunci da,voi vota! repet ce am mai spus si cu alte ocazii,nu avem nici stanga,nici dreapta,avem doar grupuri de interese si multa gargara (in numele ideologiei,cica)!

Ion de la Chiuiesti spunea...

Foarte bine ca lupta se inteteste. Scena mai trebuie curatata din cand in cand.

Mediafax