vineri, 9 aprilie 2010

Izvorul Tamaduirii


Toata lumea stie despre minunea vindecarii orbului Leon, minunea care ne face azi să prăznuim. La fel ca Invierea Domnului, este o sarbatoare a luminii menită să mângâie, să încurajeze şi să învioreze prin adieri de speranţă inima omenească aflată în suferinţă.

In toate bisericile, după Sf. Liturghie se face sfinţirea cea mică a apei, după rânduiala specială din "Săptămâna Luminată". Se cuvine ca toti crestinii ortodocsi sa cinstim cum se cuvine această zi închinată Maicii Domnului, Maica tuturor celor necăjiţi şi întristaţi, ocrotitoare a vieţii şi "izvor al tămăduirilor".

PreaSfânta Născătoare de Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi!

4 comentarii:

Eliza spunea...

La praznicul ADORMIRII MAICII DOMNULUI unicul fiu mi-a fost luat
si in toatele visele mele mi s-a
transmis ca l-a iubit asa de mult
incat mi l-a luat.
Poate o maica sfanta sa priveze o mama iubitoare de prezenta pamanteana a fiului ei?
Multumesc pentru intelegere.

Ion de la Chiuiesti spunea...

Nu Maica Domnului a hotarat asta, ci numai Dumnezeu. Asa cum ai vrut tu sa-l ai alaturi si sa te bucuri de el, asa a vrut si Dumnezeu sa-l aiba la dreapta sa. Daca Maica Domnului ti s-a aratat inseamna ca intr-adevar l-a ocrotit si l-a iubit. Caile si gandurile Domnului nu coincid cu cele ale oamenilor, Slavit sa fie Domnul!

PS Regret nespus pierderea ta.

Eliza spunea...

Imi pare rau ca intervin din nou ,
se spune ca nu Dumnezeu hotareste plecarea noastra ci insusi noi
inainte de a ne intrupa.
El iubeste copiii si doreste ca ei sa fie ocrotiti si sa reprezinte un viitor fericit .
Credeti in vise?
Am avut sute cu fiul meu care mi-a transmis multe mesaje religioase ,
sau cu caracter premonitoriu,dar imi este ingrozitor de greu fara SOARELE VIETII MELE PUSI.
Va multumesc pentru amabilitate si va doresc multa sanatate si putere de munca.

Ion de la Chiuiesti spunea...

"Se spune"! Multe se spun pe lumea asta dar care este Adevarul? "Eu sunt Calea, Adevarul si Viata" imi spune Iisus Hristos. Asta e singura certitudine.

Mediafax