luni, 13 aprilie 2009

Mâini prin care lucreaza Dumnezeu

A trebuit sa treaca timp indelungat pana m-am hotarât sa incerc sa-mi repar gleznele, afectate de o serie de entorse netratate ortopedic sau medical. Dar nu am dorit sa vad doctor in fata ochilor, ci am ales sa merg la unul dintre putinii felceri populari pe care ii mai are tara noastra, si anume la d-ul Dragomir Varga(foto), 75 de ani, domiciliat in comuna Sânpetru Mare, jud. Timis. Atat problemele de la gleznele picioarelor, cat si unele vertebre deplasate ale coloanei au fost rezolvate prin harul pe care Dumnezeu l-a dat acestui om. Nu ma apuc acum sa enumar din miile de cazuri vindecate de dansul, sau din cele pe care le cunosc personal, dar daca credeti si aveti probleme, nu ezitati sa-l vizitati cat mai repede. Dumnezeu sa-l tina sanatos si in putere pentru a putea ajuta cat mai multa lume!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Oi, sou o Clausewitz. Quer conhecer alguma coisa do Brasil? Passe lá no meu blog. Abração

Ion de la Chiuiesti spunea...

Mi-ar prinde bine acum putina portugheza..

Mediafax