sâmbătă, 6 decembrie 2008

Paul Niculescu-Mizil, demnitar in perioada comunistă, a murit

Paul Niculescu-Mizil, fost demnitar comunist, a decedat in aceasta dimineata intr-un azil de batrani, la varsta de 85 de ani. Nepoata sa, Oana Niculescu Mizil, a obtinut la alegerile parlamentare un mandat de parlamentar. Interesanta o declaratie a Oanei din "Jurnalul National" de acum aproape doua luni:

-Toate sărbătorile creştine le petrecem împreună, în casa lui. Şi acum îmi amintesc cum ne băteam pe alviţă la Lăsata Secului… Cum aş putea eu, Oana, nepoata lui Paul Niculescu-Mizil, să mă dezic de cel care mi-a pus cartea în mână, m-a învăţat să respect valorile, să-mi iubesc ţara!? De când mă ştiu, bunicul meu s-a mândrit cu mine. Tot timpul el spune "bogăţia mea este familia". Eu sunt mândră de bunicul meu şi nu mă tem de nici o remarcă.

Asa de mult l-a iubit, incat l-a internat intr-un azil de batrani?!

Niciun comentariu:

Mediafax