sâmbătă, 30 mai 2009

Candidata drogurilor, EBA, si tinerii din lumea reala


Elena Băsescu a participat, ieri, în Ploieşti, în incinta Facultăţii de Gaze şi Petrol, la o dezbatere cu liceenii şi studenţii pe tema "Vrei să fi lider", însoţită de preşedintele Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, de secretarul Camerei, Sever Voinescu, şi primarul PD-L Andrei Volosevici. Confruntarea cu tinerii nu a fost una plăcută pentru EBa, aşa că şi-a apostrofat interlocutorii de câte ori nu i-a convenit ceva.

Elena Basescu a catalogat ideea de a pleca din ţară drept una ”superficială”. Remarca a stârnit nemulţumirea unui tânăr. "De când este cea mai simplă soluţie să-ţi laşi familia şi prietenii şi să te duci undeva unde eşti singur să munceşti? De când este asta superficial?”, s-a revoltat studentul. EBa nu s-a lăsat: ”Şi ce cauţi afară? Câini cu covrigi în coadă? Dacă nu-ţi place nimic înseamnă că ai o problemă. În momentul în care nu-ţi place absolut nimic, nu te identifici cu nimic în ţara ta, înseamnă că ai atunci o problemă pentru că nu există să nu-ţi placă nimic”, a venit replica fiicei preşedintelui Hotnews. Un alt moment tensionat a fost atunci când o tânără i-a reproşat mezinei preşedintelui că face campanie în incinta facultăţii, împărţind fotografii pe care apărea sloganul său, deşi acest lucru este interzis în lege. ”Nu cred că am venit să împart materiale promoţionale la această dezbatere. Sunt un tânăr, am luat o atitudine tocmai pentru că îmi doresc la un moment dat să ajung un lider, un lider al generaţiei mele. Am venit pur şi simplu să asist la o dezbatere”, s-a justificat Elena Băsescu, îmbrăcată cu tricoul de campanie.

Punctul culminant l-a constituit replica unei tinere care, referindu-se la respectarea legii, a punctat: "Cum să se respecte legea şi regulile în ţara asta când preşedintele ţării se urcă beat la volan în faţa poliţistului?". Tânăra se referea la un episode când, după ce Steaua s-a calificat în semifinalele Cupei UEFA, Traian Băsescu a petrecut cu Gigi Becali la Goden Blitz, plecând spre dimineaţă la volanul maşinii. "Nu pot să cred! Cine se urcă beat la volan? Cred că ai fost pusă de cineva aici să spui asta", a fost replica mezinei preşedintelui, care a părăsit sala în semn de protest. Roberta Anastase a rămas să îi certe pe făptaşi. sursa: gandul.

EBa i-a catalogat pe tinerii cu care a interacţionat drept ”dezamăgiţi, frustraţi, înrăiţi”. No comment.

12 comentarii:

Paul spunea...

Golaneala ieftina, de ultima speta... Mocofanii familiilor cu multe testicule ne vor juca in picioare... Am ajuns sa fim reprezentati de analfabeti... E groaznic... Mi-e sila, mi-e teama sa si vars... Inca mai tin la maruntaiele mele...

anca spunea...

iar ma stirnesti! daca acet dialog e real.ma apuca toti dracii! cit tupeu pe urita asta! ea crede ca toti tinerii din tara asta(de kkt)au proptele precum sleahta de imbuibati(ce isi zic,pompos,politicieni)!

andrei1990 spunea...

dezaxata:)). ma rog, neprofesionista. ca o comparatie la cu totul alt nivel , Hilary Clinton cand a fost intrebata de niste studenti ce a cautat la o intrunire Bilderberg, a zambit si a raspuns politicos ca nu stie despre ce e vorba. e chestie de stofa.
[asta o sa avem in Parlamentul European? nu ca celelalte optiuni ar fi mai bune. chiar nu stiu cu cine pot vota. mi-e simpatic magor csibi de la PNL, dar e al optulea pe lista...si daca il votez pe el inseamna ca ii votez automat pe cei 7 din fata lui...prima fiind Norica Nicolai)

Ion de la Chiuiesti spunea...

Dialogul e real, l-am vazut pe youtube. Problema este ce cauta Roberta Anastase si Voinescu s-o sprijine pe bagaboanta asta?

anca spunea...

hmm,da' cine e roberta anastase? un exemplu de cum sa ajungi in virf dind din craci! scuze pt limbaj,da' tare ma provoci de vreo citeva zile :)))
ps.1 stiu,e sefa deputatilor!!
ps.2 e din aceiasi "tagma" precum "delfina"

Anonim spunea...

Unde pe youtube?

dramoleta spunea...

Gretos! Sper ca romanii sa fie atat de inteligenti incat sa-i refuze, prin vot, intrarea in PE.

Ion de la Chiuiesti spunea...

Pe Youtube erau 6 filmulete cu vizita EBA, Roberta Anastase, Sever Voinescu si primarul sau ce era ala din Ploiesti. Crede-ma, le-am vazut. Acum le-am cautat o ora si nu le mai gasesc. Parol! Sigur le-au scos la ordin.

Ion de la Chiuiesti spunea...

Am gasit in sfarsit!

http://www.youtube.com/watch?v=y-bOY-oDLdA

Apoi in drepata vezi si restul de filmulete.

Anonim spunea...

S-o voteze taticu ei

andreiraduM spunea...

mie imi place cum unele tonomate apostrofate de nea base, de-a lungul anilor, acum o pun intr-o lumina favorabila pe aceasta pipita cu aere de lider.
Mai imi place cum se straduieste (adica depune eforturi) sa convinga ca nu e nici proasta si nici interesata sa-si satisfaca egoul... ci doar vrea sa ne reprezinte, de parca cineva i-ar fi cerut acest lucru.
Mai imi place cum toate personajele inculte sunt proliferate pe sticla, doar, doar ... o bucata din ciolanul de mult stafidit sa le parvina si lor.

Cum spunea cineva: "s-o voteze taticul" are si de ce, are si cu ce!
Vai mama noastra!

Ion de la Chiuiesti spunea...

Si fac pariu ca romanii o vor vota pe drogata asta. Sa vezi atunci ce se va spune: A reusit prin mijloace proprii!

Mediafax