În ultimii patru ani, instituţia a fost părăsită de telespectatori şi bugetul său înregistrează deficit. În timp ce piaţa TV autohtonă a cunoscut o creştere a ofertei de programe, televiziunea publică s-a transformat într-un spectator cuminte, umil şi... uitat în tribună. TVR a pierdut poziţia de jucător de forţă pe piaţă. Audienţele programelor au scăzut dramatic. Meciurile de fotbal (cu excepţia campionatelor mondiale şi europene) au fost preluate de concurenţă.
Dezbaterile publice s-au mutat pe canalele de ştiri. Divertismentul (de proastă calitate) se consumă pe staţiile comerciale. Multe vedete au ales „calea pribegiei”. Achiziţiile de programe sunt rare din cauza lipsei de bani. Organizarea internă a societăţii, care numără 3.158 de angajaţi, nu este flexibilă. Dificultăţile în colectarea taxei TV au adâncit criza financiară şi managementul gestionează un buget care înregistrează deficit.
Ziariştii de la Departamentul de Ştiri lucrează sub teamă, autocenzură şi comenzi politice. Instituţia însăşi e întoarsă cu faţa către politicieni şi cu spatele către telespectatori. Moralul angajaţilor: la pământ...
Tot articolul
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu