joi, 18 iunie 2009

Băsescu, către Liiceanu: "Şcoala românească scoate tâmpiţi"



Observaţia preşedintelui Băsescu, cum că şcoala românească pregăteşte prea mulţi filosofi şi avocaţi şi prea puţini chelneri şi tinichigii, a fost taxată de Gabriel Liiceanu.

Cei doi s-au întâlnit miercuri, la Târgul de carte Bookfest. Şeful statului şi-a explicat, jenat, declaraţia dată la şedinţa de guvern de duminică: "Ce să fac, încerc şi eu să aleg între un tinichigiu şi un filozof".

Preşedintele i-a explicat apoi ce a dorit, de fapt, să spună. "Mă, acum şi eu am greşit. Pentru că am vrut să spun: şcoala, şcoala românească scoate tâmpiţi. Şi până în ultima clipă am zis să nu spun această vorbă. Şi mi-a ieşit o prostie ce voiam să spun. Ea, pe fond, era clară", i-a şoptit Băsescu lui Liiceanu. Sursa: antena3.

5 comentarii:

anca spunea...

rusine sa-i fie! de fapt sa le fie! ce slugarnicie ,din partea amindurora! astia se slugaresc unul pe altul,din motive diferite,da' tot slugarnicie se numeste! iote-l pe filozoful chelner! ce rusine!

Ion de la Chiuiesti spunea...

De unde atata rusine?

anca spunea...

da la Paltinis?

Ion de la Chiuiesti spunea...

Poate de la atatea creme...

anca spunea...

esteeeee!! oricum,o acritura ca liicheanul asta rar vezi!
asta voia sa-l bagam pe EMINESCU in debara!
si ce,sa -i ia locul,cine? neste mate fripte,un filozof pe post de ospatar!

Mediafax